Korekta, Renowacja Lakieru

Jeśli chcesz, aby Twój samochód znów wyglądał jak nowy, a jego lakier lśnił pełnym blaskiem – zapraszamy do skorzystania z możliwości jakie daje pełna korekta lakieru.

Nie każdy samochód od dnia wyjazdu z salonu otrzymuje odpowiednią opiekę – niewłaściwe mycie, otarcia parkingowe, czy specjaliści od “szybkiej polerki”. Wszystko to powoduje, że auto z czasem przestaje wyglądać tak, jak powinno. W Clivcar  Detailing wiemy jak przywrócić mu salonowy wygląd, podnieść jego wartość i sprawić, że znów będzie cieszył głębią koloru i odbicia.

Na proces korekty lakieru składają się między innymi kompleksowa usługa mycia, przeprowadzana z dbałością o wszystkie detale, wnęki, uszczelki, elementy plastikowe, nadkola, felgi i opony, usuwanie osadów drogowych, pozostałości smoły i asfaltu, a także dogłębne oczyszczanie lakieru i szyb.

Tak przygotowany samochód poddany zostaje badaniu grubości powłoki lakierniczej, a następnie procesowi wieloetapowego polerowania. Bez narzuconych ram czasowych, element po elemencie, cały samochód przechodzi kompletną korektę lakieru w trakcie której usuwane są rysy, otarcia, zmatowienia i wżery.

Proces korekty lakieru jest długotrwały, ale tylko wtedy ma sens. Szybkie polerki w kilka godzin psują tylko lakier, często niestety nieodwracalnie. Jedynie korekta w Clivcar Detailing, w trakcie której każdy element, w procesie wieloetapowego usuwania rys i mikrouszkodzeń, gwarantuje Ci najwyższą jakość, a także pewność, że Twoje auto jest w pełni bezpieczne, a my zrobimy wszystko, by wyglądało jak najlepiej, przy minimalnym ubytku bezbarwnej powłoki lakieru. Często w trakcie przeprowadzania inspekcji lakieru, która jest obowiązkowym punktem przed korektą lakieru, okazuje się, że “w 100% bezwypadkowy” samochód w rzeczywistości miał dużo bardziej skomplikowaną przeszłość lakierniczą, a sprzedawca samochodu okazał się zwykłym naciągaczem.

Pamiętaj, proces korekty lakieru nie jest szybki – polerowanie lakieru to często kilka dni pracy spędzonej nad lakierem. Odpowiednio przygotowany lakier Twojego samochodu musi lśnić pełnią blasku nie tylko w dniu odebrania od lakiernika, czy po polerowaniu. Nagromadzone na lakierze tłuste pasty polerskie zaklejają i maskują znaczną część rys, a co za tym idzie tworzą oszukany efekt końcowy, który spłynie z pierwszym myciem, bądź deszczem. Jeśli chcesz być pewny jakości usług Twojego lakiernika, zapytaj o możliwość wymycia lakieru roztworem izopropylowym lub jeszcze lepiej Panel Wipem – odpowiednio wyczyszczona powierzchnia ujawni prawdę o jakości “szybkiej polerki”.

Zwieńczeniem wielodniowej pracy nad lakierem Twojego samochodu powinno być jego zabezpieczenie – idealnie wygładzona powierzchnia, przypominająca taflę szkła zasługuje na odpowiednią powłoką ochronę.

korekta

korekta

korekta1

Zabezpieczenie lakieru

Każdy lakier zasługuje na zabezpieczenie! Niezależnie od tego, czy samochód jest nowy, czy używany, procesy degradujące lakier przebiegają podobnie. Narażony na promieniowanie słoneczne, ptasie odchody, pył i brud, lakier Twojego samochodu nie ma łatwego życia.

Każdy samochód i każdy lakier jest inny – jeden twardy jak skandynawskie Volvo, inne delikatne jak japońska Mazda. Aby na długo ochronić je przed zarysowaniami proponujemy zabezpieczenie lakieru powłokami ochronnymi.

Pod wpływem słońca i wzrostu temperatury powłoka lakiernicza delikatnie się rozszerza, co powoduje wnikanie zgromadzonych na jej powierzchni osadów w głąb mikropęknięć. Następnie, wieczorem, kiedy temperatura spada powłoka lakiernicza znów się kurczy, napotykając zgromadzone wcześniej osady, co z kolei prowadzi do dalszej jej degradacji.

Powłoki ochronne lakieru to najlepszy sposób na zabezpieczenie samochodu przed uszkodzeniami wynikającymi z niewłaściwego mycia, ptasich odchodów, czy osadów z drzew, a także zabrudzeń drogowych – smoły i asfaltu.

Rozwiązaniem na te czynniki degradujące lakier jest zastosowanie odpowiedniej powłoki ochronnej lakieru.
W trakcie wielomiesięcznych testów, sprawdzania powłok pod kątem odporności na zarysowania, chemoodporności, a zwłaszcza ich trwałości, wybraliśmy bezapelacyjnego zwycięzcę – powłoki ochronne Gtechniq. Jak zabezpieczać to tylko najlepszymi preparatami.

zabezpieczenie

Zabezpieczenie nowego pojazdu

Bo lepiej zapobiegać, niż leczyć!
Blask nowego samochodu łatwo może zostać stracony. Wystarczy jedna wizyta w niewłaściwej myjni i lakier samochodu zostaje pokryty gęstą siatką mikrorys. W Clivcar Detailing mamy na to sposób – najwyższej jakości powłoki ochronne, dopasowane do potrzeb Twojego samochodu.

Dla pełnej ochrony Twojego samochodu proponujemy zabezpieczenie systemem powłok ceramicznych. Wybierzemy najlepszą dla Ciebie obecnie dostępną na rynku powłokę ochronną, połączymy ją z z powłoką hydrofobową – ułatwiającą spływanie wody i brudu. Takie rozwiązanie to nawet 7 lat ochrony lakieru Twojego samochodu!

Zabezpieczamy również: Felgi, szyby, tapicerkę skórzaną i tapicerkę materiałową, oraz plastikowe elementy wnętrza. Twój samochód jest w pełni zabezpieczony, a Ty nie musisz martwić się o jego wygląd przez długi czas! W trosce o najwyższej jakości zabezpieczenie, proponujemy aplikację wybranej powłoki jeszcze w salonie, zanim samochód zostanie odebrany.

Twój samochód zabezpieczany jest najnowszą technologią ochrony powierzchni, dzięki czemu lakier zyskuje najwyższą na rynku odporność na brud, a auto nabiera niezwykłego połysku, charakterystycznego dla tego rodzaju uszlachetnienia lakieru. Zabieg ten podnosi także komfort i szybkość codziennego czyszczenia pojazdu.

Hybrydowa kombinacja komponentów nieorganicznych  oraz organicznych Gtechniq Crystal Serum plus  EXO jest jedyną technologią zabezpieczeń dostępną na rynku. Sprawia ona, że jednocześnie lakier jest chroniony przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, jak i posiada funkcję samooczyszczania się, nie możliwą do osiągnięcia przez inne preparaty. Dzięki temu samochód zdecydowanie najmniej się brudzi.

zabezp
Gtechniq lakier zabezpieczony

Impregnacja tapicerki

Czy wiesz, że wnętrze Twojego samochodu swój idealny wygląd może zachować już na zawsze? Odpowiednio zabezpieczone powierzchnie plastikowe, odżywiona skóra i zaimpregnowana tapicerka pozwolą mu na dłużej zostać idealnym. Idealne wnętrze to przede wszystkim Twój komfort podróżowania, a także potwierdzenie dbałości o czystość i schludności.

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego drogie samochody, które spotykasz, są często tak idealnie czyste i zadbane? Tak działa marketing, czysty, zadbany samochód jest kojarzony tak samo dobrze jak czyste buty, czy elegancki strój. Świadczy o jego właścicielu i wzbudza zaufanie przyszłych klientów.

Zabezpieczona tapicerka wolniej się brudzi, a rozlana woda, sok czy inne napoje nie stanowią już takiego problemu, bo zamiast wsiąkać, układa się w łatwo usuwalne krople.

Ochrona felg

Felgi to jeden z najbardziej widocznych elementów samochodu. Zmiana felg potrafi w znaczącym stopniu odmienić i poprawić jego wygląd. Czysta felga sprawia, że auto wygląda świeżej, a Ty chcesz nim podróżować.

Felgi w Twoim samochodzie narażone są na duże różnice temperatur, osady z hamulców, czy resztki asfaltu. Tylko ekstremalnie trwałe zabezpieczenia są w stanie sprostać ochronie felg.

W Clivcar  Detailing wiemy jak dokładnie oczyścić i zabezpieczyć felgi Twojego samochodu. Korzystamy z dedykowanych preparatów, specjalistycznej chemii do usuwania nalotów i osadów, oraz specjalnych wosków i powłok ochronnych.

Jeśli chcesz bezkompromisowej ochrony – sprawdź jakość powłoki ochronnej przygotowanej specjalnie dla Twoich felg – GTechniq C5 Wheel Armour.

felgi

Ochrona szyb

Widoczność podczas opadów jest z pewnością utrudniona, a woda spod kół innych użytkowników ruchu potrafi nawet całkowicie ją ograniczyć. Rozwiązaniem jest hydrofobizacja powierzchni szyb, która znacząco poprawia możliwość obserwowania jezdni podczas trudnych warunków atmosferycznych. Dodatkowym atutem jest dużo łatwiejsza pielęgnacja, zwłaszcza przy usuwaniu śladów po owadach oraz zwiększona odporność na przywieranie szronu i lodu. Podstawowym warunkiem jest profesjonalne wykonanie zabezpieczenia. Powierzchnia szyb najpierw zostaje oczyszczona mechanicznie oraz chemicznie, a następnie następuje aplikacja trzywarstwowej powłoki ochronnej. Tak wykonana hydrofobizacja gwarantuje trwałość i brak smug podczas pracy wycieraczek. Po osiągnięciu prędkości 70km/h* ich używanie nie będzie już konieczne, co znacznie oszczędza gumowe pióra. Siła wiatru natychmiast usunie krople deszczu z szyb bocznych, tylnej oraz lusterek gwarantując doskonałą widoczność. Spotykamy się czasami z opinią, iż powłoka ochronna jest przyczyną powstawania smug, a praca wycieraczek staje się mniej płynna. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka, źle przygotowana powierzchnia szyby, nieprawidłowo wykonana aplikacja lub złej jakości preparat. Wbrew pozorom nie jest to łatwa procedura, dlatego powinna być wykonywana przez profesjonalistów.

Lakierowanie odnowa skóry

Na czym polega odnowa skóry?

Farbowanie skór to proces mający miejsce już na etapie garbowania, wtedy właśnie nakładana jest farba na skóre. Farba ta wraz z wiekiem się przeciera – wtedy właśnie następuje kolej na wizytę u nas. Naprawa tapicerki skórzanej jest procesem wieloetapowym – fotel jest gruntownie czyszczony, z użyciem śladowych ilości wody, środkami z nieagresywnej chemii. Następnie drobne ubytki są uzupełniane, skóra szlifowana, matowiona i przygotowania do malowania. Po etapie czyszczenia tapicerki skórzanej, następuje etap malowania skór. Farba dobierana jest do konkretnego fotela, do momentu kiedy pasuje idealnie, następnie nakładana jest natryskowo pistoletem lakierniczym. Proces regeneracji tapicerki skórzanej kończy się nałożeniem farby wykończeniowej.

Wymalowany fotel jest następnie delikatnie polerowany i nawilżany za pomocą delikatnych środków pielęgnacyjnych.

Renowacja skór jest przeprowadzana tak, aby po takim zabiegu fotel miał równy gładki kolor, miłą powierzchnie, zachowane wszelkie cechy skóry naturalnej jak oddychalność czy charakterystyka cieplna, oraz był odporny na wycieranie tak samo jak fotel nowy

renowacja-skory1

renowacja-skory2

Usuwanie wgnieceń metodą PDR

Co to jest PDR

PDR jest skrótem od anglojęzycznego określenia, który w tłumaczeniu oznacza usuwanie wgnieceń bez malowania. Jest to sztuka usuwania zniekształceń bez malowania różnorodnych fałd oraz uszkodzeń karoserii spowodowanych wieloma czynnikami między innymi działaniem gradu, uszkodzeniami parkingowymi itp.

Pierwsza metoda to masowanie blachy za pomocą narzędzi specjalnie do tego celu wykonanych z odpowiednich gatunków stali, narzędzia te potocznie nazywa się heblami. Naprawa jest metodą bezinwazyjną i polega na masowaniu blachy od wewnątrz w celu przywrócenia jej poprzedniego kształtu. W celu uzyskania dostępu do spodniej strony blachy często należy zdemontować jakiś element karoserii, np. podsufitkę dla naprawy wgnieceń znajdujących się na dachu. Demontaż nie zawsze jest konieczny i zależy od wielu czynników, ale musi to ocenić doświadczony technik usuwania wgnieceń.

Druga metoda, tzw. „na klej”, jest bezinwazyjna i polega na wyciągnięciu wgniecenia przy pomocy specjalnie do tego skonstruowanych narzędzi oraz kleju o odpowiednich własnościach fizycznych. Sposób ten wykorzystuje się przy naprawie w trudno dostępnych dla hebli miejscach lub gdy ilość wgnieceń powoduje nieopłacalność metody pierwszej.

Technologia  PDR  narodziła około 1940 roku w zakładach Mercedesa gdy w czasie produkcji pracownicy zauważyli wgniecenia i inne niedoskonałości na karoserii, które należało jakoś usunąć. Metoda ta była przez wiele lat nieznana ogółowi społeczeństwa i nie wychodziła poza mury zakładów produkcyjnych samochodów osobowych.

W latach osiemdziesiątych technologia ta została wdrożona w USA, lecz była mocno ograniczona.

W latach dziewięćdziesiątych technologia rozwinęła się znacznie co pozwoliło na usuwanie coraz większych wgnieceń, które dotychczas były niemożliwe do usunięcia.

Korzyści

PDR pozwala zachować Ci oryginalną powłokę lakierową Twojego samochodu…

Większość wgnieceń czy to parkingowych czy też spowodowanych działaniem gradu lub lekkich stłuczek nie narusza struktury samego lakieru. Dochodzi wtedy tylko do zniekształceń blachy, gdzie idealnie sprawdza się technologia PDR. Zakład blacharski w celu naprawy takiego defektu wypełnia wgniecenie szpachlą a następnie poddaje dany element karoserii malowaniu w całości lub częściowo. Takie rozwiązania zmniejszają wytrzymałość powłoki lakierowanej, która może pękać oraz obniżają wartość Twojego samochodu.

Czas naprawy…
Naprawa w technologii PDR trwa wielokrotnie krócej niż tradycyjna naprawa blacharska. W zależności od wielkości wgniecenia oraz jego złożoności naprawa trwa około kilku godziny w przeciwieństwie do pobytu samochodu w warsztacie blacharsko-lakierniczym, gdzie proces taki trwa kilka dni. Śmiało można powiedzieć, że możesz wybrać się na lunch a my w tym czasie naprawimy Ci samochód.

Ceny…
Nasze ceny są znacznie przyjemniejsze dla  Twojej kieszeni- w większości przypadków można zaoszczędzić nawet 80% kosztów. Oczywiście należy wziąć pod uwagę, iż większe zniekształcenia a także samochody, które poddane były działaniu gradu potrzebują więcej czasu oraz pochłaniają więcej środków, nadal jednak czas naprawy oraz koszty są zdecydowanie mniejsze niż w zakładzie blacharsko- lakierniczym.

pdr1

pdr2

tech-pdr1

tech-pdr2

tech-pdr3

Oklejenie karoserii folią ochronną i zmiana koloru